ויזה ליוון לישראלים החל משנת 2024

במידה ועוד לא יצא לכם להכיר את השינוי החדש הצפוי לתפוס מקום במהלך שנת 2024, אנחנו מתרגשים להציג בפניכם את המושג החדש בשוק – ויזת ETIAS לאירופה.

כן, כן גם ישראלים יצטרכו להתרגל לרעיון החדש שכניסה לאירופה היא כבר לא כל כך קלה וחלקה ויש להגיש טפסים מיוחדים, לחכות לתשובה ולקבל אישור רשמי לכניסה ליבשת.

אין מה לחשוש יותר מידי, מדובר על הליך ברור וקל, ואפילו ניתן להשיג את הטפסים להגשה גם בעברית, אך עדיין ישנם כמה דברים שכדאי לכם להכיר לפניי שאתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם לשנת 2024.

גם יוון הינה כמובן חברה באיחוד האירופי וגם היא תיכנס לרשימה של 30 המדינות אשר חברות באמנת שנגן (תכף נרחיב עליה), וגם אליה אם תרצו לנסוע במהלך השנה הבאה תצטרכו באשרת כניסה מאושרת.

ויזת ETIAS החדשה – איך זה בדיוק הולך להראות?

לפעמים קשה קצת להתרגל לשינויים חדשים, אך לשינוי הבא בכל מה שקשור בכניסה למדינות אירופאיות לא תהיה לכם ברירה אלא לקבל בזרועות פתוחות, כי זה תכף כאן וזה כאן להישאר.

ויזת ETIAS החדשה עומדת לתפוס לכל אחת מ – 30 המדינות שחברות באמנת שנגן.

אמנת שנגן מאחדת תחתיה 30 מדינות אשר חתמו על הסכם הדדיות מסוים אשר מאגד בתוכו בעיקר מספר ארוך של סעיפים הנוגעים בכניסה ויציאה למדינות, עמידה אל מול אזרחים זרים, סעיפים בנושאי הגירה וכדומה באותם נושאים.

כעת, מבקשות מדינות האמנה להביא לשינוי גם בכל מה שקשור בכניסת תיירים ונוסעי עסקים.

מדוע? מהסיבה הפשוטה שאירופה סובלת בעשורים האחרונים מגלי הגירה עמוסים מאוד ומבקשת לשים חומת מגן נוספת בפני אזרחים זרים המבקשים להיכנס למדינות השונות.

למרות יחסיה הטובים של יוון עם ישראל, גם ישראל נכנסה לרשימת המדינות שתצטרך בקרוב אשרת כניסה ליוון, אך אל תקחו את זה אישית, הרשימה ארוכה ולא נגמרת.

מי הן אותן מדינות תחת אמנת שנגן?

כפי שצוין, תחת אמנת שנגן חברו 30 מדינות שכולנו מכירים. מדינות חזקות ומרכזיות ביבשת אירופה אשר מבקשות לעבוד יחד ולהפוך למעצמה אחת של יבשת.

למרות השוני והאופי המיוחד אשר קיים לכל מדינה באירופה, וכן גם הבידוד הלאומי שהן חשות, עדיין חשוב להן להתאחד כנגד אוייבים מבחוץ.

ההסכם נחתם בשנת 1985 ומאז עומד איתן.

בין אותן מדינות החברות באמנת שנגן תוכלו למצוא את: יוון, איטליה, ספרד, פולין, שוויץ, פורטוגל ועוד.

מתכננים טיסה ליוון במהלך שנת 2024? הכינו עצמכם לשינויים הקרבים

יוון הינה יעד משמעותי ומרכזי עבור הישראלים. בטיסה קצרה של בין חצי שעה לשעתיים ניתן להגיע למדינה אחרת, מרהיבה ועוצמתית. חופים עוצרי נשימה, אוכל מעולה וכן גם טבע מרהיב בצפון יוון אשר מתאים מאוד לחובבי השטח וטיולי טבע.

יוון אוהבת את מטיילה הישראלים ואנו מהווים מרכז תיירותי חשוב עבור המדינה.

אותו שינוי מהותי בדרך הכניסה למדינות אירופה, בניהן יוון צפוי להיות קליל ופשוט לביצוע. אל תתנו לזה להרתיע אתכם מתכנון הנסיעה הבאה שלכם.

כל שעליכם לעשות הוא להכין את כל הפרטים האישיים שלכם. במהלך מילוי הטופס תדרשו למלא נתונים אישיים, פרטי התקשרות, מספר דרכון וכדומה.

מעבר לכך, ייתכן ותצטרכו לתת דין וחשבון גם על סיבות הגעתכם למדינות, מתן היסטוריית נסיעות לאירופה. לעיתים אפילו יידרש דוח הכנסות וזאת כדי למנוע מצב שמגיע אזרח זר ונתקע במדינה או מתכנן לעבוד באופן לא חוקי באירופה.

ניתן להשיג את הטופס גם בעברית! לטופס בעברית היכנסו.

אז מה היה לנו בפוסט:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
תאילנד

מדריך חיוני לטיסות לתאילנד: הזמן את הבריחה החלומית שלך!

מתכננים טיול לתאילנד? אל תחפש עוד! מדריך מקיף זה יספק לך את כל המידע שאתה צריך כדי להזמין את הבריחה החלומית שלך ליעד המדהים הזה בדרום מזרח אסיה. מטיסות לתאילנד ועד שדות תעופה וזמני טיסות, דאגנו לך. אז שבו, תירגע, ובואו נצלול לעולם הטיולים התאילנדי.

לקריאת המאמר »
טיול מאורגן

טיול מאורגן לאוסטרליה: הרפתקה ששווה את התכנון

היציאה למסע לאוסטרליה היא הגשמת חלום עבור מטיילים רבים. עם הנופים עוצרי הנשימה, חיות הבר הייחודיות והערים התוססות שלה, אוסטרליה היא יעד שמציע חוויה בלתי נשכחת. כדי להבטיח טיול חלק ומהנה, חיוני לתכנן ולארגן כל היבט של המסע, מהזמנת טיסות ועד לחקור את הפלאים העצומים של המדינה המפוארת הזו.

לקריאת המאמר »

אפשרויות לינה במדבר: קסמי החאן והצימר במדבר

המדבר, מרחב עצום של נופים שלווים ומיסטיים, הפך ליעד פופולרי יותר ויותר עבור מטיילים ישראלים המחפשים חוויות ייחודיות. מלבד יופיו הקסום, המדבר מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה במדבר בתוך השלווה שבשממה, במובן הכי טוב של המילה כמובן. אז במה כדאי לבחור? התמקדנו בקסם שמציעים החאנים והצימרים הממוקמים בחלק הדרומי של ארצנו, במרחב עם לדוגמה.  

לקריאת המאמר »
טיול קמפינג

רשימת ציוד לטיול קמפינג – להרפתקה בלתי נשכחת בחיק הטבע

האם אתם מוכנים לצאת לטיול קמפינג בלתי נשכח? תכנון וארגון טיול קמפינג יכולים להיות חוויה מרגשת, אבל חשוב לוודא שיש לכם את הציוד החיוני כדי להפוך את הטיול לנוח ובטוח. גם אם אתם רק "מתחילים" בתחום הקמפינג, המדריך המקיף הזה ידריך אתכם בכל מה שקשור לציוד חובה בטיול הקמפינג שלכם.

לקריאת המאמר »

רוצים מידע נוסף ?

הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!